muzya

wtorek, 12 stycznia 2016

Rozdział pierwszy "Nieśmiała dziewczyna z Nowblow"

Przeprowadzam się z małego miasteczka Nowblow do dużego miasta Nowego Yorku.
Z jednej strony się cieszę jest tam dużo centrum handlowych, kin, oraz kawiarni do ,których dziewczyna w moim wieku chętnie się wybiera.
Boję się trochę, zmieniam szkołę w starej szkole miałam mnóstwo przyjaciół, jednak to było małe miasteczko ,a to duże miasto nie jestem pewna czy mnie zaakceptują, jestem przecież tylko przeciętną wieśniaczką z małej wsi.
Do Nowego Yorku przeprowadzam się dlatego ,że moja mama dostała dobrze płatną pracę.
W drodze do nowego domu oglądam moje ostatnie zdjęcie.
Mam na nim rozpuszczone długie blond włosy, różową koszulę, czarne spodnie i czarne trampki...
To zdjęcie robiła moja najlepsza przyjaciółka, która została w Nowblow ,a chyba wszyscy wiedzą ,że przyjaźń ,ani miłość na odległość nigdy się nie udaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz