muzya

środa, 13 stycznia 2016

Rozdział 2 "Przyjaciel czy wróg?!"

Wreszcie dojechaliśmy, podróż trwała 10 godzin. Stoimy już przed naszym nowym domem (nie ukrywam ,że mam łzy w oczach , bo zobaczę Dianę dopiero w wakacje) Gdy tylko wychodzę z samochodu ktoś we mnie uderza, jest to dziewczyna. Jest bardzo zdenerwowana sytuacją, wstaje i już ma na mnie nakrzyczeć ,ale nagle szyderczo się uśmiecha i mówi:
-O jesteś nowa, będziesz mieszkać w tym domu?- wskazuje palcem na mój nowy dom.
-Tak będę, a co? - pytam
-Nie, nic ,ale chyba powinnaś wiedzieć ,że ten dom jest nawiedzony. -mówi. Otwieram szeroko oczy, przecież takie domy nie istnieją! ona ze mnie kpi!
-Żartuje -śmieję się, ja też się uśmiecham ,ale nie ukrywam ,że jestem poirytowana.
-Jestem Mary Katig, a ty? -pyta
-Camille Bein -odpowiadam
-Fajnie. Ja muszę już iść mam nadzieję ,że się jeszcze zobaczymy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz